среда, 15 октября 2008 г.

ao 40 status




Het is al meer dan een maand geleden.

Ik heb het druk, heel druk.
Lange dagen op school, werken en huiswerk.



Hoewel dat laatste er vaak bij in schiet.



Zeventien, is inmiddels mijn nieuwe leeftijd.
Marco Borsato heb ik gezien met een schitterende show.
Stage lopen, doe ik in groep 1.
Ik vind het tot nu toe heel erg leuk,
wat ik eigenlijk niet echt verwachte.
Aangezien hogere groepen mij leuker leken.



Ik maak langere schooldagen, dan ooit.
De lessen zijn niet zo interessant, vriend en vriendin zijn verbaasd over mijn instelling.
Ze zien mij heel relaxed (als het over school gaat).
Het werken valt best zwaar.
Donderdagavond en zaterdag.
Twaalf uur in de week, is voor mij nog best veel.
De weken vliegen vreselijk snel voorbij.
Ik heb de smaak van het uitgaan te pakken en ook dat komt er nog eens bij.



Vriendinnen wil ik ook graag zien, dus ook daar wordt tijd voor gemaakt.



De weken vliegen, de weekenden lijken haast niet meer te bestaan.

Maar gelukkig,
het is bijna herfstvakantie.



catseye, ao 40 status, ao aaron owens, ao american optical, ao aoio eae i.



Комментариев нет: